Sayfa 1/2 12 SonSon
13 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Vücutta ve kollarda , kıllanma ?

  1. #1

    Vücutta ve kollarda , kıllanma ?

    arkadaşlar merhaba saç için kullandığımız bir sürü şey var ve bunlarda vücutta kıllanma yapıyor sanki testo saçı bırakıp vücudun diğer yerlerine çalışmaya başlıyor(ama nedense olumlu olarak ) biotion minoxidil fin ve bir çoğu biryeri tamir etmeye çalışırken bir taraf bozuluyor resmen bunun için ne gibi bir çözüm bulabiliriz. örneğin bitkisel bir tedavi gibi nane çayının işe yaradığını duydum.. kısa süredir kullanıyorum sizce tıbbi nanemi alıp kullanmalıyım. isterseniz burada konuşalım birbirimize destek olalalım.

  2. #2
    SaçımınDoktoru Üyesi raprap1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07.07.2015
    Mesajlar
    152
    vucutta kıllanmayı bir tek minoxil yapıyor ,
    TEDAVİM

    Üzüm Çekirdeği Ekstresi (Procyanidin)
    Darı Tohumu,
    L,Arjinin
    Gingseng

    Dermaroller (1mm) haftada 2
    Minoxil Gün aşırı (Aksamları) sadece şakaklar

    Biotin hergun 2.500mg

  3. #3
    Alıntı raprap1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vucutta kıllanmayı bir tek minoxil yapıyor ,
    bir arkadaşım propecia ile yürüyor , gözünün altında bebek tüyü diye bileceğimiz tüylenmeler mevcut kol tüyleride çok kalınlaşmış durumda.
    bendede biotin kollarda ve vücut tüylerinde artışa sebep oldu

  4. #4
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    29.03.2019
    Mesajlar
    477
    Alıntı Mux00 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir arkadaşım propecia ile yürüyor , gözünün altında bebek tüyü diye bileceğimiz tüylenmeler mevcut kol tüyleride çok kalınlaşmış durumda.
    bendede biotin kollarda ve vücut tüylerinde artışa sebep oldu
    Evet, biotin de vücut kıllarında siyahlaşma, kalınlaşma yapar.

  5. #5
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    27.03.2018
    Mesajlar
    285
    Vücuttaki kılların artması adrenal androjen hormonların gonadal hormonlardan daha fazla çalışmasından dolayıdır.

  6. #6
    Ne kullandığınızı belirtirseniz daha iyi yorum yapılabilir ancak genel olarak antiandrojenler serum testosteron seviyesini reflex önlem yanıtı olarak yükseltebilmekte, Büüyüme uyarıcılar da (minox vb) direkt vücut kılında büyümeyi uyarmaktadır.
    Altta yer alan etkenleri ilaveten ağırlıklı olarak scalp (saç derisi) bağışıklığını düzenleyen bir peptid ekledim ve bu sayede tamamen stabil ve giderek iyileşen düzelen bir saç yapısına sahibim.

    Karma Peptid, AdvanCell, Setipiprant, Saf kafein, RU58841 dönüşümlü olarak kullanıyorum minoxidil haftada 1-2 olacak şekilde kullanırım bazen haftayıda atlarım. Bu tedaviden önce Miracle vardı ve gerektiğinde etki tazelemek için tedaviye ekleyeceğim Ana amacım en hafif doğal ve yan etkisiz tedavileri deneyip aktarmak. Deneyimlerime göre en sorunsuz ve sağlıklı tedaviler sırasıyla Peptid, Setipiprant Cellagance Saf Kafein ve RU58841


    Mesajlara elimden geldiğince dönmeye çalışıyorum yoğunluk sebebi ile anlayış göstereceğinizi düşünüyorum.

  7. #7
    Bende 9 aydır proscar kullanıyorum nerdeysr olmayan kol kıllarım uzadı.Biceps lerimde olan sarı tüyler siyahlaştı.Fitnessla uğraşıyorum.Karın kaslarımda olan sarı tüyler hafiften siyahlaştı.Zaten proscar yüzünden testosteronum artmıştı fitnessınds etkisi olur sanırım.Son 2 aydır cinsel yönden kontrol edemiyordum kendimi haftada 7-8 kere mastürbasyon yapıyordum.1 haftadır hiç bir şey yapmadım istek bir anda gitti.Bakalım neler olacak.15 gün öncede 5 mg Biotin’e başladım.Proscara başlamadan önce şakaklarım V şeklindeydi şu an ise v şekli kayboldu şakaklar daha düz çizgi halinde gözüküyor ama geriye doğru çekildi ön çizgim.Umarım bu şekilde kalır hep.ilk 7 ay proscardan dolayı kaşlarımın arası pütür pütür sivilce dolmuştu.(Ergenliğimde 1 kez bile yüzümde sivilce olmazdı)Sivilceler büyük değillerdi ağrısızdılar ama uzaktan bakınca kaşların ortasında kızarıklı belli oluyordu 1 aydır kaşlarımın ortasında ki sivilcelenmede geçti.Bir anlam veya ilişkisi var mı bilmem ama sebo vardı proscardan sonra çok az seviyede şu an.(Ketoral şampuan haftada 2 kullanıyorum.Ketoral kremi ise gün aşırı şakaklara kullanıyorum.seboremde şakaklardaydı.)Umarım fin kullanan veya kullanacak arkadaşlara yardımcı olmuşumdur.

  8. #8
    mastur çok tehlikeli. yapmayın yaptırtmayın

  9. #9
    Alıntı Mux00 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mastur çok tehlikeli. yapmayın yaptırtmayın
    Hacı spora gidince ister istemez testo artıyor üstüne proscar kullanıyorum hormon dalgalanması çok oluyor engel olamıyorsun.Çok denedim.Yazımda belirtmiştim 1 haftadır bir şey yok diye bir anda geldi pir geldi o istek :/

  10. #10
    evet ne kadar çok yaparsan masturu o kadar çok istek geliyor testo yükseliyor. birden kesip bunu atıcaksın çat diye yapmacaksın..

Sayfa 1/2 12 SonSon

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •