Tab Content

43 Ziyaretci Mesajı

  1. miracle abi daha iyi yardımcı olur ben daha önce hiç seti kullanmadım hocam
  2. setiyi de minox gibi 1 aylık hazırlayabilirim yani öyle mi? Miracle hocanın bir süre önce forumda verdiği bir tarif vardı fakat açıkçası o tarifi anlayamadım ve kolay bir şekilde hazırlamak istediğim için yazdım
  3. aynı şekilde çözülür diye düşünüyorum
  4. Arasındaki Sohbeti Göster
    Merhaba kami
  5. Merhaba hocam saçımın önünde ufak açılmalar var yaş 21. Dökülen bölgeyi nasıl doldurabilirim?
    https://i.hizliresim.com/AOvQN7.jpg
  6. Arasındaki Sohbeti Göster
    Merhaba yeni başladım tedavime ketoral krem sakaklara süreceğim anladığım kadarıyla nohut tanesi kadar fakat zix losyon anti androjen ve bir sıkıntı yaratır mı çünkü yaşım 21 daha ve o yüzden miracle , finas , Dutas kullanamıyorum
  7. Arasındaki Sohbeti Göster
    Selam başkan bu zix olayı nedir ya yorumları okudum ama pek anlmaaım.. Açıklama imkanın varmı müsait bi anda kusura bakma rahatsız ettim burdan
  8. Gerçekten masaj işe yarıyor mu
  9. Arasındaki Sohbeti Göster
    Hocam selam; Telegram grubu ile ilgili mesaj attım. ne olduğu hakkında fikir sahibi olmak istemişsiniz. Mesaj kutunuz dolu olduğu için buradan yazmak zorunda kaldım. Telegram; anlık iletili alma gönderme programıdır. Herhangi bir telefon numarası gerekmez. Davetiye (Link ) yolu ile gönderilir. Fakat bu link öncesi ufak bir anket araştırması yapmak istiyoruz (Saç konusuyla ilgili) bu bilgi ışığında gruba seçkin kişiler alınacaktır. Katkı seviyesi yüksek olma açısından.

    Link: https://forms.gle/486zE2NFY2SBKxsDA

    Anket sonrası ankette belirttiğiniz mail üzerinden davetiye linki gönderilir.

    Telegram uygulamasını google ve ios marketten indrebilirsiniz.

    Grupta fikir alışverişleri daha hızlı olmaktadır.
  10. tabi ki danışabilrsiniz elimden gelince yardım etmeye çalışırım
Görülen Ziyaretci mesajı 21 to 30 of 43
Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
kami hakkında

Temel Bilgiler

Signatürü


ru+cell

belirttiğim herhangi bir görüş veya düşünce, medikal anlam veya değer taşımamaktadır, sadece kendi düşüncelerimi belirtmekle birlikte bütün sorumluluğun karşı tarafa ait olduğunu beyan ederim.

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.083
Günlük Ortalama Mesajlar
1.52
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
43
En yeni mesaj
19.05.2020 18:35
Genel Bilgiler
Son Aktivite
30.05.2020 00:03
Üyelik tarihi
18.06.2018

47 Arkadaşlar

  1. 19Yearso 19Yearso çevrimdışı

    Üye

    19Yearso
  2. Ahmeterm Ahmeterm çevrimdışı

    Yeni Üye

    Ahmeterm
  3. akif1 akif1 çevrimdışı

    Yeni Üye

    akif1
  4. Alp3452 Alp3452 çevrimdışı

    Yeni Üye

    Alp3452
  5. anil1098 anil1098 çevrimdışı

    Üye

    anil1098
  6. Aydın34 Aydın34 çevrimdışı

    Yeni Üye

    Aydın34
  7. Ayxan0707 Ayxan0707 çevrimdışı

    Yeni Üye

    Ayxan0707
  8. berkcan berkcan çevrimdışı

    Yeni Üye

    berkcan
  9. bilal13 bilal13 çevrimdışı

    Yeni Üye

    bilal13
  10. Bugra3 Bugra3 çevrimdışı

    SaçımınDoktoru Üyesi

    Bugra3
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 47
Sayfa 1/5 123 ... SonSon