Tab Content

54 Ziyaretci Mesajı

  1. henüz başlamadım
  2. Arasındaki Sohbeti Göster
    Kami sadece meraktan soruyorum. Ne zamandır ru kullanıyorsun? Ru yan etki olarak sende nelere sebep oldu veya oldu mu? Okuduğun için teşekkür ederim
  3. Arasındaki Sohbeti Göster
    merhaba losyon olarak en etkili hangi topikal tedaviyi önerirsiniz?
  4. meyve veren ağacı taşlarlar...
  5. Reis benim yas 21 sakaklarda acilma var cell ise yarar mı burda cogu insanda ise yaramış pek anlayamadım. Bi sitede de advancell kandırmacasi yazmislar doğrumu degil mi ise yarar mi bilemedim yariyorsa yas 20 yeni basladi dokulme ise yarar
  6. sayılır hocam düşüncem öyle
  7. Arasındaki Sohbeti Göster
    Selam kami
    Çinko aromataz inhibitörü demişsin yani çinko eksilkiği varsa östrojen artabiliyo öst baskılamak için dht mi yükseliyo anlamadım??
  8. Hocam ru deneyemedim henüz. Miracle abiden haber bekliyorum alım için. Alım olduğunda haberdar ederim ama sonuç alırım inşallah pek şüphem yok
  9. Kafein denediniz mi ru nasıl etki yapıyor sizde
  10. alım olduğunda ru, bütçeyi toparladığımda yanına cell düşünüyorum hocam. şu covid-19 bitsin yarı zamanlı iş bulup etkenler için para biriktireceğim.
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 54
Sayfa 1/6 123 ... SonSon
Sayfa 1/6 123 ... SonSon
kami hakkında

Temel Bilgiler

Signatürü


ru+cell

belirttiğim herhangi bir görüş veya düşünce, medikal anlam veya değer taşımamaktadır, sadece kendi düşüncelerimi belirtmekle birlikte bütün sorumluluğun karşı tarafa ait olduğunu beyan ederim.

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.222
Günlük Ortalama Mesajlar
1.55
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
54
En yeni mesaj
29.07.2020 13:09
Genel Bilgiler
Son Aktivite
12.08.2020 13:34
Üyelik tarihi
18.06.2018

48 Arkadaşlar

  1. 19Yearso 19Yearso çevrimdışı

    Üye

    19Yearso
  2. Ahmeterm Ahmeterm çevrimdışı

    Yeni Üye

    Ahmeterm
  3. akif1 akif1 çevrimdışı

    Yeni Üye

    akif1
  4. Alp3452 Alp3452 çevrimdışı

    Yeni Üye

    Alp3452
  5. Aydın34 Aydın34 çevrimdışı

    Yeni Üye

    Aydın34
  6. Ayxan0707 Ayxan0707 çevrimdışı

    Yeni Üye

    Ayxan0707
  7. berkcan berkcan çevrimdışı

    Yeni Üye

    berkcan
  8. bilal13 bilal13 çevrimdışı

    Yeni Üye

    bilal13
  9. Bugra3 Bugra3 çevrimdışı

    SaçımınDoktoru Üyesi

    Bugra3
  10. bumba36 bumba36 çevrimdışı

    Yeni Üye

    bumba36
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 48
Sayfa 1/5 123 ... SonSon