8 Ziyaretci Mesajı

  1. Merhaba hocam kafein kullanımına devam mı benim 1 ay oldu hafif çıkışlar var ama kafein saçları yapış Yapmış yaptığı icin her taramada ıslakken 300-400 tel dökülüyor 2 günde Bir tarıyorum
  2. Hocam kafein kullanmaya devam ediyor müsünüz? Su an saçlarınız ne durumda bilgi verirseniz sevinirim
  3. Merhaba mesaj kutunuzu boşaltabilir misiniz acaba bayan kullanıcıyım sorularım olacak
  4. son durum nedir hocam cafeinin etkisi hala devam ediyor mu saçlar ne alemde ?
  5. Kardeşim en az 8 ay devam aralıksız,,,saçlar zamanla canlanacak, güçlenecek, rengi koyulaşacak ve saçın olmadığı yerlerde yeni çıkan kıl formuna dönmüş saçlar aşırı kalın çıkacak ve mevcut saçlarda eskiye göre daha diri olacak inşaallah allahın izniyle,,,,ama en önemli nokta;sabır ve düzenli bıkmadan usanmadan kullanacaksın....zaten losyona alıştınmı bırakmak istemeyeceksin...
  6. payitaht dostum losyonu yaptim sabah akşam kullanıyorum yaptiktan sonra saçlarıma sertlik veriyor güzel oluyo ama yıkanınca geçiyor zamanla kalınlaşırmı ve ne kadar daha kullanmalıyım?
  7. Konunun olduğu sayfaya ekledim,,incelerseniz sevinirim...
  8. Merhaba payitah yuz icin hazirladigin losyonun sonuclari nasil bende hazirlamak istiyorum msjini bekliyorum tesekkurler
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 8 of 8
payitaht hakkında

Temel Bilgiler

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
704
Günlük Ortalama Mesajlar
0.29
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
8
En yeni mesaj
02.06.2020 12:31
Genel Bilgiler
Son Aktivite
03.04.2021 13:48
Üyelik tarihi
19.08.2014

11 Arkadaşlar

  1. ASLAN27 ASLAN27 çevrimdışı

    Yeni Üye

    ASLAN27
  2. bulsan6333 bulsan6333 çevrimdışı

    Yeni Üye

    bulsan6333
  3. Emrecfc Emrecfc çevrimdışı

    Yeni Üye

    Emrecfc
  4. mehsa123 mehsa123 çevrimdışı

    Yeni Üye

    mehsa123
  5. miskin miskin çevrimdışı

    Yeni Üye

    miskin
  6. mseemektar mseemektar çevrimdışı

    Yeni Üye

    mseemektar
  7. Saclan42 Saclan42 çevrimdışı

    Yeni Üye

    Saclan42
  8. shadow1 shadow1 çevrimdışı

    Üye

    shadow1
  9. sherlock sherlock çevrimdışı

    Yeni Üye

    sherlock
  10. twilizer5953 twilizer5953 çevrimdışı

    Yeni Üye

    twilizer5953
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 11
Sayfa 1/2 12 SonSon