escort fethiye fethiye escort
redhub.co
porno
Daha Fazla Sonuç Yok

7 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    Hocam tekrar rahatsız ediyorum ama yakın zamanda bilimsel olarak bir kaç ürün çıkacak diyorlar follicept vs saçlarım yağlanmadan ötürü ciddi şekilde döküldü miracle losyon vücudumda sivilce çıkarmıştı belki ona da dönerim ama daha fazla kayba tahammülüm yok ben hem konulara tam anlamıyla vakıf değilim hem de pek takip edemiyorum follicept beklenmeye değer bir ürün müdür ya da sizlerin tam manasıyla etkili kaydadeğer bir ürün öneriniz varmıdır acaba(ısırgan otunu deneyceğim bakalım) el yapımı ya da profesyonel herhangi bir ürün, teşekkurler .
  2. Cevapla
    Çok teşekkür ederim kardeş
  3. Cevapla
    Hocam hayırlı akşamlar akşam atv kanalında meral şaşoğlu hanım çıktı, yağlı saçlara tarifi varmış ama ortasında izledim pek anlamadım bu sizin dediğiniz ısırgan otu yakı otu karışımı mı yoksa onun folixir ürünümüdür bilginiz varmı? Saçlarım yağlanmadan ötürü dökülmekte gittikçe kötüye gidiyor lütfen yardımcı olur musunuz fikir vererek teşekkürler.
  4. Cevapla
    Tamam kardesim tesekkur ederim,yakinda denemeye basliycam,yaki otu baya baya prostatta kullaniliyormus bence etkisi olucaktir..Yan etkisi olmasin tek kuskum o..ilerde sac bile cikarir bence
  5. Çok iyi gidiyor kardeş sagol. Saç dökülmem çok az. Saç çıkışım yok bende dutasla bile saç çıkmadı.

    Evet, bu şekilde yapabilirsiniz. 5 günde 1 yenilemek uygun, bozulma olsa da az olur, önemli bir kayıp olmaz. İçine az bir şey de kolonya katmayı düşünebilirsiniz böylece saç köküne etken maddelerin geçişi artar. %15 kadar kolonya katarsanız buzdolabında 2 hafta rahat saklanabilir.

    Saçları yıkamaya gerek yok, hiç bir rahatsızlık, zarar vermiyor.

    Isırgansız deneyen belki de tek kişi sizsiniz. 2 hafta sonrasında tecrübenizi panomda paylaşabilirseniz sevinirim, sağolun
  6. Cevapla
    Dostum yaki otu isirgan otu losyonun nasil gidiyor? Bir diger sorumda ben sadece yaki otunu cay olarak demliyip icinde baska biisy olmadan damlalikla kullanmak istiyorum yapip boylece buz dolabinda saklasam bozulurmu sence yani 5 gunde bir yenilesem?..ve damlattiktan sonra bi sure sonra sacimi yikamam gerekirmi? Sacta kalsa zarari olurmu?

    Simdiden tesekkurler dostum
  7. Cevapla
    Ewt sebore kaynaklı ama naaptıysam dökülmeyi azaltamadım birde bunu bdeniyim dedim birde dutasterid 6.aydan sonra saçta çıkarabiliomuş saç çıkması en azından rahatlatıcak beni
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 7 of 7
Ozgur85 Hakkinda

Temel Bilgiler

Signatürü


Isırgan+yakı otu+sirkeli çayla durulama
(Yakı otu+nane) çayı (Her gün)
Ketoral+dutasterid+okaliptus yağlı krem (Gün aşırı) (Çok etkili)

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1,236
Günlük Ortalama Mesajlar
1.40
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
7
En yeni mesaj
22.Mayıs.2015 13:46
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
03.Mayıs.2016 13:54
Üyelik tarihi
19.Ağustos.2014

6 Arkadaşlar

  1. ASLAN27 ASLAN27 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    ASLAN27
  2. Blair Blair isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Üye

    Blair
  3. DoktorCan DoktorCan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Moderatör

    DoktorCan
  4. exellanss exellanss isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    exellanss
  5. izmitli izmitli isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    SaçımınDoktoru Üyesi

    izmitli
  6. mseemektar mseemektar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    mseemektar
Arkadaşlar gösterme 1 to 6 of 6