escort fethiye fethiye escort
Sayfa 1/3 123 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Finasteride Korkutucu Yanetki

Hybrid View

  1. #1

    Finasteride Korkutucu Yanetki

    S.A arkadaşlar bende saç dökülmesinden muzdarip birisiyim.Başlangıçta minox falan kullandım sonra proscara başladım yaklaşık 3,5 4 senedir kullanıyorum.Bugün meni rengi bildiğin kahverengi kırmızı daha çoğu kırmızıya yakın renkte çıktı.Çok korktum sorun nedir ki ?Pazartesi doktora gitmeyi düşünüyorum.

  2. #2
    4 senedir sıkıntı çıkmadımı hocam herhangi bir problem ? şimdi böyle bir sorunun çıkması ilginç buradan bizleride bilgilendirirsen seviniriz ayrıca başka bir hastalık falan varmı acaba ?

  3. #3
    Alıntı chrispaul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 senedir sıkıntı çıkmadımı hocam herhangi bir problem ? şimdi böyle bir sorunun çıkması ilginç buradan bizleride bilgilendirirsen seviniriz ayrıca başka bir hastalık falan varmı acaba ?
    Herhangi bir problem yoktu hocam başka bir hastalığım benim bildiğim kadarıyla yoktu.
    Pazartesi üroloji bülümüne çıkaçağım kısmetse.

  4. #4
    içiyomusunuz?

  5. #5
    Olayi neden he men finasteride bagliosun baska bise olamazmi

  6. #6
    git bir doktora görün böyle şeyler ciddi sorunlar ortaya çıkarır. hemen fin bağlama önce doktara git.inşallah kötü bir şey cıkmaz .geçmiş olsun
    Tedavim Sadece Şakaklara
    hafta PAZARTESİ VE CUMA :Evin+bemiks+bepanthen+elma sirkesi+nane yağı+otacı saç bakım yağı karışımı
    kafein prostaglandin losyon

  7. #7
    Alıntı Barmen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olayi neden he men finasteride bagliosun baska bise olamazmi
    Fine bağlama olayı değil dostum google da arama yaptım genelde prostat ile ilgili rahatsızlılarda oluyormuş bu olay
    Bide bi makalede mi yabancı sitede mi okumuştum Fin sağlıklı yani prostat olmayan kişilerde kullanıma prostata falan sebeb olabiliyor diye bahsediliyordu.

  8. #8
    Alıntı painkiller26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fine bağlama olayı değil dostum google da arama yaptım genelde prostat ile ilgili rahatsızlılarda oluyormuş bu olay
    Bide bi makalede mi yabancı sitede mi okumuştum Fin sağlıklı yani prostat olmayan kişilerde kullanıma prostata falan sebeb olabiliyor diye bahsediliyordu.
    hocam merhaba gittinizmi doktora sonuç alabildinizmi

  9. #9
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    29.08.2015
    Mesajlar
    216
    finasın pek yan etkisi gördüm korkmayın sorun şu ki spor yapmazsan su içmezsen bol bol geçmez kolay kolay.

  10. #10
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    31.12.2016
    Mesajlar
    17
    Forumu dikkatle takip eden birisi olarak bazı arkadaşlar finasteride gibi ilaçları genç yaşlarında oral yolla kullanıyorlar arkadaşlar yapmayın etmeyin bu gencecik yaşlarda saç çıkarıcaz diye böyle ilaçlar kullanmayın hele ki oral yoldan miracle losyon bence gayet başarılı gibi ama onu da aşırı uzun kullanmak jinekomasti gibi sıkıntılara sebep olabilir her şeyin dozu önemli unutmayın lütfen

Sayfa 1/3 123 SonSon

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •