escort fethiye fethiye escort
kaçak iddaa bahis siteleri milanobet canlı bahis casino siteleri Maltepe Escort yerli pornot
Sayfa 13/13 İlkİlk ... 3111213
128 sonuçtan 121 ile 128 arası

Konu: Saç Yağlanması ve Dökülmesi Tedavisi

  1. #121
    Moderatör Kazakcemil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.08.2014
    Mesajlar
    1.921
    Alıntı namesiz00 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi yine dolu diyor (:
    Pardon, aceleyle bakmıştım haklısın şimdi oldu.
    1- Soğan-Sarımsak Suyu+Elma Sirkesi+Z.Yağı Mix
    2- Karanfil Suyu+Karbonatla durulama
    3- Ketokonazol şampuan ( haftada 2 )
    4- Destek Tedaviler: a)Scalp Masaj b)Oral Destek : Çörek otu+Kefir+Doğal Elma Sirkesi+Zerdeçal Karışımı

    13.06.2017 tarihinde güncellendi

  2. #122
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    02.08.2014
    Mesajlar
    360
    Alıntı Kazakcemil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İçeriğindeki slymarin oranı gayet iyi duruyor hocam alıp kullanın derim.
    Hocam natures bounty 'nin deve dikeni ni kullanıyorum. 10 gün günde 2 kapsül sonrasında 7 günde günde 4 kapsül kullandım. Yağlanma konusunda hiç bir faydası olmadı. Forumda solgar ve nop markalarının deve dikeni ni kullananlar çok kısa sürelerde etkisini gördü. Bende mi sorun var yoksa kullandığım urundemi anlamadım. Halbuki her kapsülde 140 mg silimarin var. Oldukça iyi bir değer. Ama ise yaramadı. Nop un ürününde 800mg deve dikeni tohumu var. Fiyatida uygun. Ona başlamayı düşünüyorum. Sence nasıl olur.

  3. #123
    Moderatör Kazakcemil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.08.2014
    Mesajlar
    1.921
    Alıntı blkgl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam natures bounty 'nin deve dikeni ni kullanıyorum. 10 gün günde 2 kapsül sonrasında 7 günde günde 4 kapsül kullandım. Yağlanma konusunda hiç bir faydası olmadı. Forumda solgar ve nop markalarının deve dikeni ni kullananlar çok kısa sürelerde etkisini gördü. Bende mi sorun var yoksa kullandığım urundemi anlamadım. Halbuki her kapsülde 140 mg silimarin var. Oldukça iyi bir değer. Ama ise yaramadı. Nop un ürününde 800mg deve dikeni tohumu var. Fiyatida uygun. Ona başlamayı düşünüyorum. Sence nasıl olur.
    Hocam bence solgarınkini kullanın ne de olsa güvenilirliğini ispatlamış marka,günde 2 yeter bence bir de zaman tanımak lazım 2-3 ay gibi.
    1- Soğan-Sarımsak Suyu+Elma Sirkesi+Z.Yağı Mix
    2- Karanfil Suyu+Karbonatla durulama
    3- Ketokonazol şampuan ( haftada 2 )
    4- Destek Tedaviler: a)Scalp Masaj b)Oral Destek : Çörek otu+Kefir+Doğal Elma Sirkesi+Zerdeçal Karışımı

    13.06.2017 tarihinde güncellendi

  4. #124
    SaçımınDoktoru Üyesi Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.04.2015
    Mesajlar
    252
    hocam legalon var birde legalon forte var eczanede, hangisi alınacak

  5. #125
    SaçımınDoktoru Üyesi Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.04.2015
    Mesajlar
    252
    Alıntı Kazakcemil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam bence solgarınkini kullanın ne de olsa güvenilirliğini ispatlamış marka,günde 2 yeter bence bir de zaman tanımak lazım 2-3 ay gibi.
    cemil hocam bu legalonun ne hikmetleri varmış ya

    valla ben mi abartıyorum bilmiyorum ama sindirim sistemi ve solunumum fark edilir derecede rahatladı, bir hafiflik geldi, saçlı cilt yağlanması ertelenmeye başladı henüz tam kesmese de yüzüm ve saçlı derim daha geç yağlanıyor, daha başlayalı 2 hafta yeni olacak ve gerçekten etkili bir preparat, uzun vade de bu düzelmeler mutlaka saça da dokunacak diye düşünüyorum

    tek sıkıntı yeterli su tüketmezsem dudaklarım falan kuruyor, buradan anladığım vücut legalonun etkisiyle yaptığı işlerde suyu mazot gibi kullanıyor, bu iyi bir şey yani, bir yandanda beni düzenli su tüketimine sevk etti

  6. #126
    Moderatör Kazakcemil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.08.2014
    Mesajlar
    1.921
    Alıntı Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cemil hocam bu legalonun ne hikmetleri varmış ya

    valla ben mi abartıyorum bilmiyorum ama sindirim sistemi ve solunumum fark edilir derecede rahatladı, bir hafiflik geldi, saçlı cilt yağlanması ertelenmeye başladı henüz tam kesmese de yüzüm ve saçlı derim daha geç yağlanıyor, daha başlayalı 2 hafta yeni olacak ve gerçekten etkili bir preparat, uzun vade de bu düzelmeler mutlaka saça da dokunacak diye düşünüyorum

    tek sıkıntı yeterli su tüketmezsem dudaklarım falan kuruyor, buradan anladığım vücut legalonun etkisiyle yaptığı işlerde suyu mazot gibi kullanıyor, bu iyi bir şey yani, bir yandanda beni düzenli su tüketimine sevk etti
    Fayda gördüğüne çok sevindim fatih hocam işin doğrusu kullandığım bir bitkisel değildi ama çok güvenidiğim bir platformda refere edilmişti eee bir de arkasında almanlar olunca güven konusunda bir endişem kalmadı.
    1- Soğan-Sarımsak Suyu+Elma Sirkesi+Z.Yağı Mix
    2- Karanfil Suyu+Karbonatla durulama
    3- Ketokonazol şampuan ( haftada 2 )
    4- Destek Tedaviler: a)Scalp Masaj b)Oral Destek : Çörek otu+Kefir+Doğal Elma Sirkesi+Zerdeçal Karışımı

    13.06.2017 tarihinde güncellendi

  7. #127
    Alıntı Kazakcemil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fayda gördüğüne çok sevindim fatih hocam işin doğrusu kullandığım bir bitkisel değildi ama çok güvenidiğim bir platformda refere edilmişti eee bir de arkasında almanlar olunca güven konusunda bir endişem kalmadı.
    Ben de bilgi alabilir miyim hocam konuyu okumama rağmen anlamadım. Benden yağlısı yoktur heralde forumda

  8. #128
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    02.08.2014
    Mesajlar
    360
    Alıntı Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cemil hocam bu legalonun ne hikmetleri varmış ya

    valla ben mi abartıyorum bilmiyorum ama sindirim sistemi ve solunumum fark edilir derecede rahatladı, bir hafiflik geldi, saçlı cilt yağlanması ertelenmeye başladı henüz tam kesmese de yüzüm ve saçlı derim daha geç yağlanıyor, daha başlayalı 2 hafta yeni olacak ve gerçekten etkili bir preparat, uzun vade de bu düzelmeler mutlaka saça da dokunacak diye düşünüyorum

    tek sıkıntı yeterli su tüketmezsem dudaklarım falan kuruyor, buradan anladığım vücut legalonun etkisiyle yaptığı işlerde suyu mazot gibi kullanıyor, bu iyi bir şey yani, bir yandanda beni düzenli su tüketimine sevk etti
    legalon forte mu kullanıyorsun. günde kaç tablet. son durum nasıl. saç ve yüzündeki yağlanma dahada gecikmeye başladı mı.

Sayfa 13/13 İlkİlk ... 3111213

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
sirinevler escort
Türk ifşa Türk ifşa

antalya escort bayan escort izmir bursa escort bursa escort bayan istanbul escort bayan

pendik escort tuzla escort antalya escort bayan kartal escort