escort fethiye fethiye escort
redhub.co
porno
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Toplam 21 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Oral dutas gunlugum

  1. #11
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    20.Nisan.2015
    Mesajlar
    602
    Alıntı Miracle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gramı 80 dolara adam CB0301 getirip kullanıyor bizde gramı 13 usd setiyi kim kullandı doğru dürüst ? onlarca etken ve yöntem var yeterli zaman ve gözlemle gereken tüm etkenleri denemeden kusura bakmayın ben sonuç alamadım vb gibi söylemlerin %99.9 gibi bir oranını ciddiye almıyorum.
    hocam etrafinizda sizde goruyorsunuzdur. Ben gercekten saglikli saci olan cok az genc insan goruyorum. Tedaviler mutlak sart tabi ama yedigimiz ictigimiz hic birsey dogadaki haliyle degil bu da tabiki vucudda bir sekilde tepkiye yol aciyodur. Radyasyon miktarida son 30 yildir hic olmadigi kadar artmistir ve insanlar magruz kaliyor. Vahsi kabile belgesellerini izleyenler gormustur insanlarin saclari bedenleri cok saglikli ve kuvvetliler. Biz dogadan uzaklastikca modern hayat hem psikolojik hemde bedenen sagligimiza zarar veriyor
    minox+cell losyon+proscar
    not:velluslar papilla olana kadar bu siteden ayrilmayacagim.

  2. #12
    SaçımınDoktoru Üyesi Yalova22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18.Nisan.2015
    Nereden
    Istanbul/Yalova
    Mesajlar
    294
    Alıntı Miracle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gramı 80 dolara adam CB0301 getirip kullanıyor bizde gramı 13 usd setiyi kim kullandı doğru dürüst ? onlarca etken ve yöntem var yeterli zaman ve gözlemle gereken tüm etkenleri denemeden kusura bakmayın ben sonuç alamadım vb gibi söylemlerin %99.9 gibi bir oranını ciddiye almıyorum.
    Miracle, CB0301 nedir? Minoxidile katarak mı kullanılır? Min-Dut losyondan daha etkili olur mu, temin edebilir miyiz?
    Rahatsızlığımdan dolayı tedavimi geçici olarak bıraktım

    Yeni tedavim: 3.11.2016
    Sabah/Akşam Min-Dut(20 Dutas)
    Sabah/Akşam Miracle Losyon (2 Aldac, 2 Diana, 1 Decort)
    ---
    Biotin 10mg
    Chlorella 3 kaps
    Yeşil Çay
    Çörek otu yağı

    Dermoroller 1.0
    Acnelys, Azelderm, Ketoral şakaklara


  3. #13
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    16.Eylül.2016
    Mesajlar
    16
    Selam, hocam bende avodart kullaniyorum gun asiri dokulmemi benimde azaltmadi fakat yeni bir suru sac cikartmaya basladi.Belkide minoxun etkisiyle ayni seyi yapiyor 2 side farkli yollarla sacin beslenmesini sagliyor biri damar genisletiyor biri dht yok ediyor 40 gun sonuc icin cok az bir zaman dutas gunasiri kullanip saci cikmayana rastlamadim

  4. #14
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    08.Ağustos.2015
    Mesajlar
    158
    Selam dostlar bugun itibariyle gunasiri oral dutasta yaklasik 11 ayi devirmis bulunuyorum. Bir guncelleme yapayim dedim. Neyse malesef verim falan alamadim yani bu 11 ada sac dokulme miktarim azalma olmadi misal 10 dk once banyoda 350 400 arasi sac doktum tarayarak ki devam etsem 600 e kadar giderdi. Saclarim heryerden dokuluyor bariz aciklik sakaklar sadece ama tum kafadaki saclat ipotekli gibi gitgide gucsuzlesio uzamasi yavaslio fln. En cokta ensem tepem ve yanlarda dokulme var. Bakalim hayirlisi artik dutasa devam

  5. #15
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    13.Ocak.2016
    Mesajlar
    18
    Bu surecte testestoronun cok arttıgı oldu mu? Yaglanma sıvılce vs gıbı sorunlar yasadın mı ?

  6. #16
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    27.Ocak.2017
    Mesajlar
    13
    kanka bu kadar saçı nasıl döküyon lan suan kel olman lazımdı D

  7. #17
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    24.Haziran.2015
    Mesajlar
    137
    Alıntı zavkvavk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam dostlar bugun itibariyle gunasiri oral dutasta yaklasik 11 ayi devirmis bulunuyorum. Bir guncelleme yapayim dedim. Neyse malesef verim falan alamadim yani bu 11 ada sac dokulme miktarim azalma olmadi misal 10 dk once banyoda 350 400 arasi sac doktum tarayarak ki devam etsem 600 e kadar giderdi. Saclarim heryerden dokuluyor bariz aciklik sakaklar sadece ama tum kafadaki saclat ipotekli gibi gitgide gucsuzlesio uzamasi yavaslio fln. En cokta ensem tepem ve yanlarda dokulme var. Bakalim hayirlisi artik dutasa devam
    Başarı saçı koruyabilmek. Dut kullanmasanız o saçlar dht baskısıyla o şekilde kalabilir mi? Bunu sorun kendinize. Eğer kalırdı diyorsanız dökülmeniz dht bazlı değil demektir. Diğer etkenlere yönelin.
    GÜNLÜK TEDAVİM

    Oral

    1x Proscar-Avodart (Dönüşümlü)

    1x Biotin 10MG (Hair Pharma)

    2x Fincan Çay (Yakı-Isırgan-Hayıt-Yeşil Çay-Tıbbi Nane)

    Topikal

    2x Minoksidil %5 (3gr Azelaik Asit-0.75gr Çinko Süfat-0,4gr B6-20mg Retionik Asit)

    1x Miracle Losyon (140 ml Etanol-60 ml PPG-2x Aldactone 100mg-2x Diane 35-25 tablet Androcur 50mg-2x Allerset Damla-2x Dekort Ampul)

    HAFTALIK TEDAVİM

    1x Dermastamp (1.5mm)

    3x Ketokonazol Şampuan (Konazol)


  8. #18
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    08.Ağustos.2015
    Mesajlar
    158
    Valla bana kalirsa dutas kullanmasaydimda sacim suanki gibi olurdu. Ben kendi sacima bir anlam veremiyom gercekten cok enteresan ensedeki kuyruktan faulune kadar dokuluyor yani kafamda saglam guvenli bir bolge malesefki yok. Ayrica bugun kafami inceledim bakiom saclarin arasinda bi suru 1 santim buyumemis zayif saclar var yani bu forumda kel bolgeden sac cikaran insanlari dusununce 1 cmlik saclari normal forma getirmek cokta zor olmamali ama basaramiyom iste bana uygun bende ise yarayan cidden bir tedavi yok. 11 aydir dutas kullaniyom daha bi faydasini gormedim daha once 40 gun miracle 40 gun kadarda cellegance kullandim gene sifir etki. Yani bana tedaviye zaman ver demeyin 40 gunde sac cikarmasini zaten biseyden bekliyom ama en azindan 2 tel dokulme azaltabilirlerdi cunku baskalarinda ise yarior. Yani dostlar ben suan saclari olan ama umutsuz sekilde sona dogru gidiyorum.. cunku bana uygun bende ise yaricak bi tedavi yok.. zaten o 1 cm lik saclar normal formuna gelse kafa olacak orman

  9. #19
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    24.Haziran.2015
    Mesajlar
    137
    Bu uzun ve sabır isteyen bir süreç. Saçlarımızı kısa sürede kaybetmedik o yüzden foliküllerin androjen ve diğer etkenlerin baskısından kurtularak tekrar sağlıklı bir hal alması için sabırla devam etmeliyiz.
    GÜNLÜK TEDAVİM

    Oral

    1x Proscar-Avodart (Dönüşümlü)

    1x Biotin 10MG (Hair Pharma)

    2x Fincan Çay (Yakı-Isırgan-Hayıt-Yeşil Çay-Tıbbi Nane)

    Topikal

    2x Minoksidil %5 (3gr Azelaik Asit-0.75gr Çinko Süfat-0,4gr B6-20mg Retionik Asit)

    1x Miracle Losyon (140 ml Etanol-60 ml PPG-2x Aldactone 100mg-2x Diane 35-25 tablet Androcur 50mg-2x Allerset Damla-2x Dekort Ampul)

    HAFTALIK TEDAVİM

    1x Dermastamp (1.5mm)

    3x Ketokonazol Şampuan (Konazol)


  10. #20
    Üye halilah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Şubat.2016
    Mesajlar
    52
    Alıntı zavkvavk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla bana kalirsa dutas kullanmasaydimda sacim suanki gibi olurdu. Ben kendi sacima bir anlam veremiyom gercekten cok enteresan ensedeki kuyruktan faulune kadar dokuluyor yani kafamda saglam guvenli bir bolge malesefki yok. Ayrica bugun kafami inceledim bakiom saclarin arasinda bi suru 1 santim buyumemis zayif saclar var yani bu forumda kel bolgeden sac cikaran insanlari dusununce 1 cmlik saclari normal forma getirmek cokta zor olmamali ama basaramiyom iste bana uygun bende ise yarayan cidden bir tedavi yok. 11 aydir dutas kullaniyom daha bi faydasini gormedim daha once 40 gun miracle 40 gun kadarda cellegance kullandim gene sifir etki. Yani bana tedaviye zaman ver demeyin 40 gunde sac cikarmasini zaten biseyden bekliyom ama en azindan 2 tel dokulme azaltabilirlerdi cunku baskalarinda ise yarior. Yani dostlar ben suan saclari olan ama umutsuz sekilde sona dogru gidiyorum.. cunku bana uygun bende ise yaricak bi tedavi yok.. zaten o 1 cm lik saclar normal formuna gelse kafa olacak orman
    Bence umutsuzluğa kapılma benim kafamda da saçlar giderek azalıyor ve son zamanlarda bayaa taktım bu duruma hatta profilimde bir kaç resim var o halimden daha kötüyüm şuan ama aynı şekilde cell ya da kremler bende de pek işe yaramadı o yüzden denemediğim şeyleri denemeye karar verdim mesela minox kullanmaya başladım saf halde ve setiyi de ekledim araya da miracle losyonu sıkıştırdım. Bakıcaz duruma 3-6 ay süre zarfında geri dönüş alamazsam başka bir şeylere yönelirim artık çünkü bayaa yatırım yaptım bu konuda gittim kimyasal satan yerlerden litrelik alkol dmso falan aldım paraya bayaa kıydım bu sefer umarım işe yarayacak Miracle sağolsun her türlü desteği veriyor başını fazlasıyla ağrıttığımı düşünüyorum.
    Güncelleme: 14.03.2017
    Seti-2 ml (Her Sabah)
    Miracle-2 ml (Her Öğleden Sonra)
    Saf Minox-2 ml (Her Akşam)
    Dermaroller 540-1.mm (3 günde 1)
    Revita Şampuan

Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •