escort fethiye fethiye escort
Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
34 sonuçtan 21 ile 30 arası

Konu: Pak Daruo Kullanıcı İnceleme

  1. #21
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    02.02.2015
    Mesajlar
    6
    Alıntı maiboz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende
    PAK DAROU kullanıyorum miracle girişte görüntülerini eklemiş aynısı tanesini beş liraya alıyorum
    hocam nerden temin ediyorsun

  2. #22
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    24.03.2015
    Mesajlar
    204
    arkadaslar sahte olmaıgını düşündüğünüz arak, pak darou minoxidilleri nerden alıyorsunuz
    ayda 52 tl vermek gerçekten cok zor
    yardımlarınızı bekliyorum

  3. #23
    SaçımınDoktoru Üyesi kelaynak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.05.2015
    Mesajlar
    188
    Arkadaşlar Pak darou minoxili İstanbul'da nereden temin edebiliriz ? Bilgisi olan arkadaşlar yazabilir mi lütfen

  4. #24
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    27.05.2015
    Mesajlar
    4
    merhaba arkadaşlar pak minoxu 3 kutu kargo dahil 55 lira diyor bi sitede kullananlar lütfen yorum yapabilirler mi diğer minoxla bi fark yoksa almak istiyorum

  5. #25
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    11.05.2015
    Mesajlar
    28
    Hocam ürün hakkında ne diyebilirsiniz gerçi artık bunun da 3 kutusu 100 lira ama

  6. #26
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12.08.2014
    Mesajlar
    40
    Ne işiniz var bunlarla arkadaşlar aylık kullanımı saf pudra yani 3 gr 15 tl alıyorum ilk günkü etkiyi alıyorum sürekli rafta yıllarca beklemiş minoxtan hayır mı gelir ? içinde ki ppg saç derinizi mahfedecek bir süre sonra zaten.

  7. #27
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    27.05.2015
    Mesajlar
    4
    Alıntı sevenup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne işiniz var bunlarla arkadaşlar aylık kullanımı saf pudra yani 3 gr 15 tl alıyorum ilk günkü etkiyi alıyorum sürekli rafta yıllarca beklemiş minoxtan hayır mı gelir ? içinde ki ppg saç derinizi mahfedecek bir süre sonra zaten.
    saf pudra mi anlamadım kardeşim biraz daha ayrıntı verir misin

  8. #28
    Alıntı dermann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saf pudra mi anlamadım kardeşim biraz daha ayrıntı verir misin
    Saf minox temin edip kendi losyonunu hazırlamaktan söz ediyor

  9. #29
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    27.05.2015
    Mesajlar
    4
    Alıntı dermann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saf pudra mi anlamadım kardeşim biraz daha ayrıntı verir misin
    saf pudrayı nerden alcaz

  10. #30
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12.08.2014
    Mesajlar
    40
    Evet saf toz halde minoxidilden bahsediyorum elsevde kolayca çözünüyor birlikte aldık siteden konusu vardı hatta teşekkür ediyorum önayak olanlara tekrar beni minox kaşıntısı belasından kurtardı ve daha etkili.

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •