escort fethiye fethiye escort
redhub.co
porno
Sayfa 1 Toplam 12 Sayfadan 12311 ... SonuncuSonuncu
Toplam 113 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Dermastamp:Saçları koparmaması ve rahat kullanım için

  1. #1
    Moderatör anl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.Temmuz.2014
    Mesajlar
    1,039

    Dermastamp:Saçları koparmaması ve rahat kullanım için

    Arkadaşlar saçlar 3 numaradan uzun oldugunda imkanı yok ki o dermarollerı kullanırken en az 3-5 tane kopmasın. Mesela ben her seferinde 3 numara kestirmek istemedigim için dermarollerı bırakmak zorunda kaldım. Bas çek yöntemiyle yapıyordum sürmüyordum koparmasın diye , ama o da silindir şeklindeki dermarollerla çok rahat yapılamıyor, hatta acayip yoruyor. Şu ürünle ilgili görüşleriniz önemli benim için. Büyük ihtimal işime yarar diyen de olur bakalım bi şuna : )

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  pr_01_54_max.jpg
Görüntüleme: 402
Büyüklüğü:  71.8 KB (Kilobyte)
    60 ml Elseve içine 3 gram Saf Minoxil + 6 Adet Dutas

  2. #2
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    19.Ağustos.2014
    Mesajlar
    731
    valla eğer kullanışlıysa yani saç maç koparmıyorsa hemen gözümü kırpmadan alırım....Mevcut dermarollerle çok sıkıntılı maalsef,,inşaallah işe yarar bu..sağol dostum bu konu için ayrıca..

  3. #3
    Admin Miracle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Temmuz.2014
    Mesajlar
    4,296
    Güzelmiş bende stamp şeklinde kullanıyordum zaten rolleri. Kaç iğne var anl yurt içinde bulunuyor mu ve fiyatı nedir ?
    Tedavim :

    Cellagance, Ru58841 ve Setipiprant dönüşümlü olarak kullanıyorum minoxidil haftada 1-2 olacak şekilde kullanırım bazen haftayıda atlarım. Bu tedaviden önce Miracle vardı ve gerektiğinde etki tazelemek için tedaviye ekleyeceğim Ana amacım en hafif doğal ve yan etkisiz tedavileri deneyip aktarmak. Deneyimlerime göre en sorunsuz ve sağlıklı tedaviler sırasıyla Setipiprant Cellagance ve RU58841



    Yoğunluk ve fazla mesaj nedeniyle bazen geri dönüş yapamıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim.

  4. #4
    Moderatör anl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.Temmuz.2014
    Mesajlar
    1,039
    Alıntı Miracle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzelmiş bende stamp şeklinde kullanıyordum zaten rolleri. Kaç iğne varmış lahmacun ülkede var mı ve fiyatı nedir ?
    Hocam ne lahmacunu, kafan iyice karıştı heralde senin 1000 tane konuyla ilgilenmekten : ) ben anl . 80 iğneliymiş, zaten düz platform şeklinde oldugu için yeterli oluyor fazlasıyla 80 igne. Yani döndürme olayı yok. Evet ülkede var, internetten sipariş ediliyor
    Konu anl tarafından (25.Ocak.2015 Saat 08:19 ) değiştirilmiştir.
    60 ml Elseve içine 3 gram Saf Minoxil + 6 Adet Dutas

  5. #5
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    26.Kasım.2014
    Mesajlar
    382
    hayret aliexpress te bulamadim. ismi farkli sanirim

  6. #6
    SaçımınDoktoru Üyesi teto1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Ağustos.2014
    Mesajlar
    367
    bende dermarolleri farklı açılar ile batırarak uyguluyordum uzun saça uygulamak sıkıntılı bence bu çok işimize yarıyacak anıl kardeşim çok sağol bunu nerden temin edebiliriz ?

  7. #7
    SaçımınDoktoru Üyesi teto1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Ağustos.2014
    Mesajlar
    367
    Alıntı Miracle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzelmiş bende stamp şeklinde kullanıyordum zaten rolleri. Kaç iğne var anl yurt içinde bulunuyor mu ve fiyatı nedir ?
    hocam ebayda var bu üründen sizce kaç mm kullanılmalı ?

    Derma Stamp: Anti-Aging Products | eBay

  8. #8
    Admin Miracle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Temmuz.2014
    Mesajlar
    4,296
    Alıntı anl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam ne lahmacunu, kafan iyice karıştı heralde senin 1000 tane konuyla ilgilenmekten : ) ben anl . 80 iğneliymiş, zaten düz platform şeklinde oldugu için yeterli oluyor fazlasıyla 80 igne. Yani döndürme olayı yok. Evet ülkede var, internetten sipariş ediliyor
    Bu ne hız Anl 10 sn ye geçmedi be farkedip düzeltmem hemen şak diye yakalamışsın ışık hızında
    Tedavim :

    Cellagance, Ru58841 ve Setipiprant dönüşümlü olarak kullanıyorum minoxidil haftada 1-2 olacak şekilde kullanırım bazen haftayıda atlarım. Bu tedaviden önce Miracle vardı ve gerektiğinde etki tazelemek için tedaviye ekleyeceğim Ana amacım en hafif doğal ve yan etkisiz tedavileri deneyip aktarmak. Deneyimlerime göre en sorunsuz ve sağlıklı tedaviler sırasıyla Setipiprant Cellagance ve RU58841



    Yoğunluk ve fazla mesaj nedeniyle bazen geri dönüş yapamıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim.

  9. #9
    Moderatör anl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.Temmuz.2014
    Mesajlar
    1,039
    Alıntı Miracle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu ne hız Anl 10 sn ye geçmedi be farkedip düzeltmem hemen şak diye yakalamışsın ışık hızında
    pardon hocam düzeltecegini tahmin edemedim
    şu ebaya bi türlü guvememedim bugume kadar.Fazla para vereyim ama 3 günde elimde olsun riske girmeden mantigiyla yaklastim.Halbuki ebayda daha ucuz.
    Bence bütün mm'ler işe yarar ,ama 1lik en iyisi ,fazla ugrasmadan direkt açar ufak bi değdirişle
    60 ml Elseve içine 3 gram Saf Minoxil + 6 Adet Dutas

  10. #10
    dermarollerla çok iyi bir geçmişim olmadı (nasıl kullanıldığını bilmediğimden herhalde) ama şakaklar için ideal görünüyor.

    teşekkürler bilgilendirme için.

Sayfa 1 Toplam 12 Sayfadan 12311 ... SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. 30'unda Miracle losyonla saçları geri kazanmak
    Konu Sahibi rmndes Forum Başarı Hikayeleri
    Cevap: 39
    Son Mesaj : 24.Haziran.2015, 22:36
  2. insanın ense ve yanlardaki saçları neden dökülür
    Konu Sahibi namesiz00 Forum Saç Dökülmesi Hakkında Sohbet
    Cevap: 13
    Son Mesaj : 06.Mayıs.2015, 22:19
  3. Günlük (sık) kullanım için şampuan-sabun tavsiyeleri
    Konu Sahibi Tıbbiyeli Forum Şampuanlar ve Sabunlar
    Cevap: 58
    Son Mesaj : 26.Nisan.2015, 10:17
  4. Malum sonbahardayiz grip olmamak için,olursak iyileşmek için neler yapilmali
    Konu Sahibi Kazakcemil Forum Erkek Bakımı ve Bakım Ürünleri
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 07.Ekim.2014, 12:00
  5. Cevap: 7
    Son Mesaj : 07.Ekim.2014, 12:00

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •