escort fethiye fethiye escort
redhub.co
porno
Sayfa 1 Toplam 6 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
Toplam 52 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: PGD2 İnhibitörü Luteolin

  1. #1

    PGD2 İnhibitörü Luteolin

    Arkadaşlar araştırma yaparken bir sitede luteolinin %100'e kadar plazma pgd2yi engellediğini söyleyen bir yazı gördüm. Hakkında bilgisi olan varsa aydınlatsın bizi. Ayrıca enginar özünün luteolin içerdiği yazıyor.

    Luteolin PGD2 inhibitor as used in treatment of Androgenetic Alopecia | Male Pattern Baldness Cure Follacure.com
    Konu Gordon Freeman tarafından (03.Kasım.2014 Saat 14:38 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    21.Ağustos.2014
    Mesajlar
    139
    %100 çok iyi ama daha önce deneyen filan var mi ki.

  3. #3
    Moderatör anl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.Temmuz.2014
    Mesajlar
    1,038
    Denemek şart
    60 ml Elseve içine 3 gram Saf Minoxil + 6 Adet Dutas
    İliadin
    Zyrtec Damla

  4. #4
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    29.Temmuz.2014
    Mesajlar
    984
    denenir bu doğal gibi bir şey yan etki sıkıntısı olacagını sanmıyorum ufak bi araştırma yaptık fakat bulamadık türkiyede ilaç formunda vizeler oldugundan çok bakamıyorum bunu araştırmak gerek enginarda falan bulunan bi etkin madde zararı muhtemelen yoktur hatta kolesterole iyi bi geldiğini sanıyorum
    güncel tedavi:
    sabah akşam 15'er dakika toplam 30 dk masaj
    emu+nane+hint+jojoba yağı
    sebamed şampuan
    solgar 1000iu d3
    arada çinko+b1-6-12 hap
    haftada 1-2 ısıgan otu kürü
    haftada 1-2 green juicing
    -------------------------------------------------------
    %2spiro+ diane 35 losyon
    hint+emu+jojoba+nane yağı karışımı
    haftada 1-2 ısırgan otu kürü
    arada bir sirkeli su
    dermoday şampuan (+diane 35li bir hali ilk yıkama için)
    haftada 1 dermaroller
    kafaya masaj deneme aşamasında

  5. #5
    Admin Miracle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Temmuz.2014
    Mesajlar
    4,258
    Bende inceledim nar zeytin yaprağı yeşil biber enginar ve bir çok sebze ve meyvede de var arkadaşlar. Bol sebze yiyin kısaca öyle madde madde etkenlerle kafayı yiyecez
    Tedavim :

    Cellagance, Ru58841 ve Setipiprant dönüşümlü olarak kullanıyorum minoxidil haftada 1-2 olacak şekilde kullanırım bazen haftayıda atlarım. Bu tedaviden önce Miracle vardı ve gerektiğinde etki tazelemek için tedaviye ekleyeceğim Ana amacım en hafif doğal ve yan etkisiz tedavileri deneyip aktarmak. Deneyimlerime göre en sorunsuz ve sağlıklı tedaviler sırasıyla Setipiprant Cellagance ve RU58841



    Yoğunluk ve fazla mesaj nedeniyle bazen geri dönüş yapamıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim.

  6. #6
    Moderatör Kazakcemil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.Ağustos.2014
    Mesajlar
    1,588
    Alıntı Miracle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende inceledim nar zeytin yaprağı yeşil biber enginar ve bir çok sebze ve meyvede de var arkadaşlar. Bol sebze yiyin kısaca öyle madde madde etkenlerle kafayı yiyecez
    Aynen üstad,her etken maddeyi kafaya sürmeye kalkarsak buna ömür yetmez,her gün en azından bir öğün bol salata,bu sebzelerdeki yararlı vitaminlerden azami istifade etmek için de salataya zeytinyağı+limon+sirke karışımlı sos ilave etmek lazım.
    1- Min+Ru Losyon ( 50 ml içine 1 gr ru)
    2- Miracle Losyon/Krem ( 40 gr.ketoral+30 gr.azelderm içine 3 gr saf spiro)
    3- Ketokonazol şampuan ( haftada 2 )
    4-Sebamed antihairloss ( haftada 6 gün)
    5-Destek Tedaviler: Oral Destek : Çörek otu(2gr.çiğneyerek),kefir,doğal elma sirkesi(haftada 7 gün)

    07.11.2015 tarihinde güncellendi

  7. #7
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    29.Temmuz.2014
    Mesajlar
    984
    "%100 inhibite" kavramını tekrar hatırlatmak isterim
    güncel tedavi:
    sabah akşam 15'er dakika toplam 30 dk masaj
    emu+nane+hint+jojoba yağı
    sebamed şampuan
    solgar 1000iu d3
    arada çinko+b1-6-12 hap
    haftada 1-2 ısıgan otu kürü
    haftada 1-2 green juicing
    -------------------------------------------------------
    %2spiro+ diane 35 losyon
    hint+emu+jojoba+nane yağı karışımı
    haftada 1-2 ısırgan otu kürü
    arada bir sirkeli su
    dermoday şampuan (+diane 35li bir hali ilk yıkama için)
    haftada 1 dermaroller
    kafaya masaj deneme aşamasında

  8. #8
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    29.Temmuz.2014
    Mesajlar
    984
    mr. freemanın verdiği linkte hazırlama formülü var dogal madde oldugundan ilaç hali yok anlaşılan fakat enginar hapı alınıp etkin madde elde ebilebilir o da pahalı değilmiş uygun oranlı bulunup denenebilir zaten 20 lira bir şeymiş yurt dısında da 10 dolar falan dogal oldugundan yan etkisinin de olmaması gerek denenebilir bakayım biraz daha
    güncel tedavi:
    sabah akşam 15'er dakika toplam 30 dk masaj
    emu+nane+hint+jojoba yağı
    sebamed şampuan
    solgar 1000iu d3
    arada çinko+b1-6-12 hap
    haftada 1-2 ısıgan otu kürü
    haftada 1-2 green juicing
    -------------------------------------------------------
    %2spiro+ diane 35 losyon
    hint+emu+jojoba+nane yağı karışımı
    haftada 1-2 ısırgan otu kürü
    arada bir sirkeli su
    dermoday şampuan (+diane 35li bir hali ilk yıkama için)
    haftada 1 dermaroller
    kafaya masaj deneme aşamasında

  9. #9
    Bi denemek lazım ya.

  10. #10
    Moderatör Kazakcemil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.Ağustos.2014
    Mesajlar
    1,588
    Alıntı piranha Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mr. freemanın verdiği linkte hazırlama formülü var dogal madde oldugundan ilaç hali yok anlaşılan fakat enginar hapı alınıp etkin madde elde ebilebilir o da pahalı değilmiş uygun oranlı bulunup denenebilir zaten 20 lira bir şeymiş yurt dısında da 10 dolar falan dogal oldugundan yan etkisinin de olmaması gerek denenebilir bakayım biraz daha
    Alırken ekstrakt almak lazım hocam,buna dikkat bazıları bitkiyi direkt öğütüp toz haline getirip kapsül şeklinde pazarlıyor,bunu belirtiyorlar zaten firmalar,ekstraktlar en az 2-3 kat daha pahalı oluyor ama gerçek bitkinin özü oluyor kapsülde.
    1- Min+Ru Losyon ( 50 ml içine 1 gr ru)
    2- Miracle Losyon/Krem ( 40 gr.ketoral+30 gr.azelderm içine 3 gr saf spiro)
    3- Ketokonazol şampuan ( haftada 2 )
    4-Sebamed antihairloss ( haftada 6 gün)
    5-Destek Tedaviler: Oral Destek : Çörek otu(2gr.çiğneyerek),kefir,doğal elma sirkesi(haftada 7 gün)

    07.11.2015 tarihinde güncellendi

Sayfa 1 Toplam 6 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. Bilinen PGD2 İnhibitörleri
    Konu Sahibi Miracle Forum Pgd2 İnhibitörleri
    Cevap: 49
    Son Mesaj : 12.Eylül.2016, 16:20
  2. (Resimli)Pgd2 inhibitorü ceritizine(allerset) ile saç çıkışı
    Konu Sahibi Miracle Forum Pgd2 İnhibitörleri
    Cevap: 52
    Son Mesaj : 03.Eylül.2016, 04:20
  3. Pgd2 İnhibitörlü Krem/Losyon Yapmak
    Konu Sahibi Miracle Forum Pgd2 İnhibitörleri
    Cevap: 397
    Son Mesaj : 18.Temmuz.2016, 14:35

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •