escort fethiye
redhub.co
porno
Sayfa 18 Toplam 119 Sayfadan BirinciBirinci ... 816171819202868118 ... SonuncuSonuncu
Toplam 1183 adet sonuctan sayfa basi 171 ile 180 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Cellagance Losyon Sonuçları (Cellagance Lotion Trial Results)

  1. #171
    Üye
    Üyelik tarihi
    08.Ağustos.2014
    Mesajlar
    93
    Alıntı Miracle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim yıllardır denediğim kullandığım ve gördüğüm en iyi komplex bu losyon. Artık tamamen kokusuz büyütme uyarıcı ve crth2 blocker özelliği olan bright versiyon dediğim şeklide mevcut şimdi ben bunu kullanıyorum.
    miracle hocam losyonu bizlerede ulaştırman mümkün mü ? Tabiki emeğn karşılığı olarak. Yasal izin vs ürün çıkması uzun sürebilir diye böyle bir şey diyorum. tşk.

  2. #172
    SaçımınDoktoru Üyesi teto1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Ağustos.2014
    Mesajlar
    373
    Arkadaşlar cellagance kullanıp dökülme yaşayanlar sizde dökülme nasıl bende genelde kalın ve uzun teller dökülüyor sizde nasıl ?
    -15 Günde 1 PRP
    -Runis Saç Bakım Losyonu Hergün
    -Dermaroller 15 günde 1
    -Zinco Hapı Hergün
    -Ketoral Şampuan 3 günd bir
    -Zeytinyağlı Defne Sabunu

  3. #173
    SaçımınDoktoru Üyesi muros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.Ağustos.2014
    Mesajlar
    715
    Alıntı teto1907 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar cellagance kullanıp dökülme yaşayanlar sizde dökülme nasıl bende genelde kalın ve uzun teller dökülüyor sizde nasıl ?
    aynen dediğin gibi bendede dökülme öyle küçük incede dökülüyor ama çok az %80 i,kalın telli diyebilirim ben 3 gündür en son dökülme durdurucu crth2 etkenli olanı kullanıyorum yani son versiyon bakalım dökülme tamamen duracak mı
    levent abi bide bu losyonda dht bloklama ya yarayan etken var değilmi?

  4. #174
    Admin Miracle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Temmuz.2014
    Mesajlar
    4,261
    Alıntı muros Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen dediğin gibi bendede dökülme öyle küçük incede dökülüyor ama çok az %80 i,kalın telli diyebilirim ben 3 gündür en son dökülme durdurucu crth2 etkenli olanı kullanıyorum yani son versiyon bakalım dökülme tamamen duracak mı
    levent abi bide bu losyonda dht bloklama ya yarayan etken var değilmi?
    Bitkisel etken olarak bulunmakta.
    Tedavim :

    Cellagance, Ru58841 ve Setipiprant dönüşümlü olarak kullanıyorum minoxidil haftada 1-2 olacak şekilde kullanırım bazen haftayıda atlarım. Bu tedaviden önce Miracle vardı ve gerektiğinde etki tazelemek için tedaviye ekleyeceğim Ana amacım en hafif doğal ve yan etkisiz tedavileri deneyip aktarmak. Deneyimlerime göre en sorunsuz ve sağlıklı tedaviler sırasıyla Setipiprant Cellagance ve RU58841



    Yoğunluk ve fazla mesaj nedeniyle bazen geri dönüş yapamıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim.

  5. #175
    25. Gunum sac dokulmemde tamamen bir durma ve aynı zamanda sakaklardakı tüylerde kalınlasma ve gozle gorulur bır yogunluk var sakaklarda bugune ladar sakaklrdan hıc sonuc alamıstım hiç foto cekmedkm ama 2.ayıma gırerken fotod cekmeyı dusunuyorum oda kendım ıcın degl yanı eger bı kac ay sonra daha gozle gorurlur bısy olursa mılletde gorsun gozuyle dıye.

  6. #176
    SaçımınDoktoru Üyesi Tıbbiyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.Temmuz.2014
    Mesajlar
    1,150
    Miracle losyon bendeki etkisi artık pek olmuyor gibi özellikle minoxili bıraktıktan sonra ilerleme hiç olmayacak gibi.Tabi sabitlemesi de çok iyi ama ben zaten finasterid kullandığım için var olanı koruma işini oral olarak hallediyorum topikalden beklentim artık büyüme uyarısı olmalı benim için.Minoxile de başlamak istemiyorum umarım en kısa zamanda kavuşuruz cellagance losyona.İlk sayfadaki fotoğrafları sahipleri bi güncelleyebilirse güzel olur

  7. #177
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    24.Nisan.2015
    Mesajlar
    13
    Arkadaşlar merhaba biz bu losyonu nasıl yapacağız anlamadım ben ?

    Ilk sayfada da yazmıyor telden bağlanıyorum acaba göremedim mi ?

  8. #178
    Üye
    Üyelik tarihi
    26.Şubat.2015
    Mesajlar
    98
    Alıntı Xyor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba biz bu losyonu nasıl yapacağız anlamadım ben ?

    Ilk sayfada da yazmıyor telden bağlanıyorum acaba göremedim mi ?
    Kardeşim miracle hocanın bir formülü bu.Daha üretime geçirmedi kendisi,numune yolluyordu bazı arkadaşlara sadece.

  9. #179
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    14.Temmuz.2015
    Mesajlar
    3
    Alıntı Tıbbiyeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Miracle losyon bendeki etkisi artık pek olmuyor gibi özellikle minoxili bıraktıktan sonra ilerleme hiç olmayacak gibi.Tabi sabitlemesi de çok iyi ama ben zaten finasterid kullandığım için var olanı koruma işini oral olarak hallediyorum topikalden beklentim artık büyüme uyarısı olmalı benim için.Minoxile de başlamak istemiyorum umarım en kısa zamanda kavuşuruz cellagance losyona.İlk sayfadaki fotoğrafları sahipleri bi güncelleyebilirse güzel olur
    finasterid çok uzun süre oral kullanma bn 6 ay kullandım yanetkilerin hepsini gördüm topikal yolları dene

  10. #180
    Üye
    Üyelik tarihi
    21.Haziran.2015
    Mesajlar
    53
    Alıntı Miracle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim yıllardır denediğim kullandığım ve gördüğüm en iyi komplex bu losyon. Artık tamamen kokusuz büyütme uyarıcı ve crth2 blocker özelliği olan bright versiyon dediğim şeklide mevcut şimdi ben bunu kullanıyorum.
    Yahu kardeşim burada yok saçım çıktı yok öyle oldu yok böyle oldu diyerek insanları umutlandırıyorsunuz. söylediğiniz losyonun tarifini bilmeyen insanlar var benim gibi söyleseniz de herkes yararlansa.

Sayfa 18 Toplam 119 Sayfadan BirinciBirinci ... 816171819202868118 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •