escort fethiye fethiye escort
redhub.co
porno
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 19 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 29.12.2016 Tedavime başlıyorum (loser32)

  1. #1
    Yeni Üye loser32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18.Kasım.2016
    Mesajlar
    29

    29.12.2016 Tedavime başlıyorum (loser32)

    Merhaba arkadaşlar,

    Benim saç dökülme hikayem ne zaman başladı bilmiyorum.Hiç önemsemezdim çok bellide olmuyor zaten.Sol şakak ve sol alın çizgim seyreldi biraz.Panikledim ve bu sitedeki bir çok konuyu okudum.Miracle hocamla iletişime geçtim ve onunda yardımlarıyla tedavime bugün tam anlamıyla başladım.İlk açtığım konuda 3 ay önceki fotoğraflarım var yakında yeni başlangıç fotoğraflarımıda bu konuya atacağım.Amacım tamamen yan etkisiz doğal bir tedavi ile saçlarımı korumak ve biraz olsun durumunu ilerletmek.

    Tedavim ;

    -Cellagance losyon ( Günde 2 - 1.5ml)
    -Solgar VM 5000 mcg Biotin(günde 1 kapsül)
    -Zinco 50 mg hap(günde 1 )


    Konu loser32 tarafından (30.Aralık.2016 Saat 12:56 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Üye Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Ekim.2015
    Mesajlar
    76
    benim kullanmadığım 3.60 gr Ru var almak istersen?

  3. #3
    Yeni Üye loser32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18.Kasım.2016
    Mesajlar
    29
    Konuya şuanki fotoğraflarımı ekledim

    @Leo sağol hocam şuanlık ru düşünmüyorum
    Tedavim 29.12.2016
    Cellagance losyon (1.5 ml - Günde 1 veya 2)
    Solgar 5000 mcg Biotin (Haftada 2-3)
    Zinco çinko 50 mg(Haftada 1-2)
    Dermaroller 1.0 mm (Haftada 1)
    Head and Shoulders Clinical Strength Şampuan

  4. #4
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    06.Şubat.2016
    Mesajlar
    117
    kardeşim nw1den daha iyi bir saç olayın var. alnın çok küçük gözüktü biraz gözüme kusura bakma. hani biraz döksen daha yakışıklı olcaksın gibi ki dökülmücek gibi duruyor.
    beyazlayan saç dökülmez diye bir şehir efsanesi vardı emin değilim.

  5. #5
    Yeni Üye loser32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18.Kasım.2016
    Mesajlar
    29
    Alıntı antikkopma Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim nw1den daha iyi bir saç olayın var. alnın çok küçük gözüktü biraz gözüme kusura bakma. hani biraz döksen daha yakışıklı olcaksın gibi ki dökülmücek gibi duruyor.
    beyazlayan saç dökülmez diye bir şehir efsanesi vardı emin değilim.
    hocam kafam yuvarlak dökülürse iyice orası üst taraf v şeklini alınca inanılmaz kötü bir görüntü yaratıcağından eminim bu yüzden şimdiden tedaviye başladım gidici yani

    O efsane benim tespitlerime göre doğru çünkü saçımda o kadar beyaz var ama neredeyse hiç beyaz dökülmüyor
    Tedavim 29.12.2016
    Cellagance losyon (1.5 ml - Günde 1 veya 2)
    Solgar 5000 mcg Biotin (Haftada 2-3)
    Zinco çinko 50 mg(Haftada 1-2)
    Dermaroller 1.0 mm (Haftada 1)
    Head and Shoulders Clinical Strength Şampuan

  6. #6
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    05.Mart.2015
    Mesajlar
    2
    Alıntı loser32 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam kafam yuvarlak dökülürse iyice orası üst taraf v şeklini alınca inanılmaz kötü bir görüntü yaratıcağından eminim bu yüzden şimdiden tedaviye başladım gidici yani

    O efsane benim tespitlerime göre doğru çünkü saçımda o kadar beyaz var ama neredeyse hiç beyaz dökülmüyor
    Bende beyaz sac vardi. Hepsi dokuldu. bu da sac dokulmenin avantaji.

  7. #7
    Yeni Üye loser32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18.Kasım.2016
    Mesajlar
    29
    günde 50 mg çinko kullanmaya başladığımdan beri midem ve bağırsaklarımdan sürekl bir guruldama sesleri geliyor oda arkadaşlarım bile farketti artık bir doktora git diyorlar Günde 50 mg çinko fazla geldi.Haftada 1-2 defaya düşüreceğim.
    Tedavim 29.12.2016
    Cellagance losyon (1.5 ml - Günde 1 veya 2)
    Solgar 5000 mcg Biotin (Haftada 2-3)
    Zinco çinko 50 mg(Haftada 1-2)
    Dermaroller 1.0 mm (Haftada 1)
    Head and Shoulders Clinical Strength Şampuan

  8. #8
    Yeni Üye loser32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18.Kasım.2016
    Mesajlar
    29
    Tedaviye devam ederken aklıma şey takılıyor

    Benim ön saç çizgisinde neden sadece sol bölge geriledi sağ bölge hala yerinde ve hiç bir kıpırdama yok orada.Acaba dökülmenin farklı bir sebebimi var bilmiyorum. @Miracle
    Tedavim 29.12.2016
    Cellagance losyon (1.5 ml - Günde 1 veya 2)
    Solgar 5000 mcg Biotin (Haftada 2-3)
    Zinco çinko 50 mg(Haftada 1-2)
    Dermaroller 1.0 mm (Haftada 1)
    Head and Shoulders Clinical Strength Şampuan

  9. #9
    Admin Miracle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Temmuz.2014
    Mesajlar
    4,298
    Alıntı loser32 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tedaviye devam ederken aklıma şey takılıyor

    Benim ön saç çizgisinde neden sadece sol bölge geriledi sağ bölge hala yerinde ve hiç bir kıpırdama yok orada.Acaba dökülmenin farklı bir sebebimi var bilmiyorum. @Miracle
    Genetik kodlarla alakalı daha fazla zaman gerekiyor tedavine başlayalı çok olmadı sanırım o bölgeye insülin iğnesi ile hafta 2 kez 20 kez batır çek şeklinde delme işlemi uygulaman alacağın sonucu artıracaktır.
    Tedavim :

    Cellagance, Ru58841 ve Setipiprant dönüşümlü olarak kullanıyorum minoxidil haftada 1-2 olacak şekilde kullanırım bazen haftayıda atlarım. Bu tedaviden önce Miracle vardı ve gerektiğinde etki tazelemek için tedaviye ekleyeceğim Ana amacım en hafif doğal ve yan etkisiz tedavileri deneyip aktarmak. Deneyimlerime göre en sorunsuz ve sağlıklı tedaviler sırasıyla Setipiprant Cellagance ve RU58841



    Yoğunluk ve fazla mesaj nedeniyle bazen geri dönüş yapamıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim.

  10. #10
    Yeni Üye loser32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18.Kasım.2016
    Mesajlar
    29
    Alıntı Miracle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Genetik kodlarla alakalı daha fazla zaman gerekiyor tedavine başlayalı çok olmadı sanırım o bölgeye insülin iğnesi ile hafta 2 kez 20 kez batır çek şeklinde delme işlemi uygulaman alacağın sonucu artıracaktır.
    Tedaviye full gaz devam zaten hocam.1 haftası dolmak üzere.Etkinliğini görmek için zaten daha fazla zaman lazım.Sadece kafama sol sağ olayı takılmıştı sağ çizginin hiç gerilememesi ama solun hafif gerilemesi merak uyandırmıştı bende sadece.
    Tedavim 29.12.2016
    Cellagance losyon (1.5 ml - Günde 1 veya 2)
    Solgar 5000 mcg Biotin (Haftada 2-3)
    Zinco çinko 50 mg(Haftada 1-2)
    Dermaroller 1.0 mm (Haftada 1)
    Head and Shoulders Clinical Strength Şampuan

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •